انجام پروژه spss ، انجام تحلیل آماری ، انجام فصل ۴ تحلیل آماری با نرم افزار spss

انجام پروژه spss ، انجام تحلیل آماری ، انجام فصل ۴ تحلیل آماری با نرم افزار spss

وب سایت   اس پی اس اس  بیست به عنوان موسسه ای فعال و آنلاین  با بیشترین سابقه فعالیت انلاین در ایران خدمات خود را در زمینه ارائه مشاوره و تحلیل تخصصی آماری به پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ، شرکتهای مشاوره ، ادارات و نهادها با استفاده ز نرم افزار spss  ارائه می نماید ،  مشاوره و تحلیل آماری تحقیقات علمی پژوهشگران محترم و تحلیل آماری با نرم افزار spss ها و پروژه های دانشجویی در کل کشور مفتخر است به عنوان موسسه ای آنلاین و معتبر برای انجام پروژه های spss  در بالاترین سطح کیفی برای کاربران عزیز فراهم آورد . پشتیبانی ۲۴ ساعته ، پاسخگویی سریع ، تحویل پروژه شما در اسرع وقت ، پشتیبانی آنلاین صوتی ، تعیین تعرفه های دانشجویی ، و … از مهم ترین فاکتورهای دخیل در انتخاب گروه آماری ایرانیان می باشد .

دنیای امروز دنیای استفاده از روشهای الکترونیک است، این سایت به روشی جدید و منحصر به فرد خدمات خویش را ارائه می‌نماید. با صرف کمترین هزینه، داده ها را ایمیل نموده و تحلیل آماری را مطابق نیاز خویش دریافت نمایید.

انجام پروژه spss ، انجام تحلیل آماری ، انجام فصل ۴ تحلیل آماری با نرم افزار spss با استفاده از نرم افزار spss ،PLS،AMOS،LISRELحسب درخواست متقاضی محترم شامل برخی از موارد زیر خواهد بود:

تحلیل توصیفی با نمودارهای آماری – آزمون نرمال بودن مشاهدات (آزمون کلموگروف اسمیرنف)- آزمون فرض ها – آزمون استودنت (استیودنت) یا تی (t) –  آزمون همبستگی پیرسون – آنالیز واریانس – آزمون مقایسات میانگین (آزمون دانکن و LSD- آزمون روایی و پایایی و قابلیت اعتماد پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ- آزمون ناپارامتری کروسکال والیس – آزمون همبستگی ناپارامتری (آزمون کندال و تاو) – جداول فراونی-  آزمون کی دو (خی دو یا مربع کای) – انجام نظر سنجی و تحلیل اطلاعات آن – و هر آنچه که از علم آمار به عنوان راهنمای شما در تایید یا رد فرضیه یا فرضیات تحقیق انتظار دارید . . . .

ثبت سفارش انجام پروژه spss ، انجام تحلیل آماری ، انجام فصل ۴ تحلیل آماری با نرم افزار spss

ثبت سفارش انجام پروژه های اس پی اس اس بسیار ساده و سریع می باشد . کافیست داده های  خود را ارسال نمایید . ارسال متن به دو صورت امکان پذیر است . هر دو روش فوری و ساده می باشد (در هر دو روش ، شناسه هویتی شما آدرس ایمیل شما می باشد ) :

 ارسال داده های خود به ایمیل موسسه

  • داده های خود را به ایمیل p0900052003@gmail.com ارسال نمایید .
  • جهت تسریع در ارسال فاکتور ، یک SMS با متن NEW FILE به شماره ۰۹۳۰۰۰۵۲۰۰۳ ارسال نمایید .
  • در کمتر از ۱۵ دقیقه داده  بررسی گردیده و فاکتور تحلیل آماری به ایمیل تان ارسال خواهد شد .
  • پس از مطالعه فاکتور و اطلاع از زمان و هزینه و میزان تخفیف ، تصمیم گیری نمایید .
  • در روز و ساعت اعلام شده ایمیل تان را بررسی نموده و تحلیل آماری را به صورت فایل ورد دریافت نمایید .

 

برآورد حق الزحمه خدمات تخصصی آماری انجام پروژه spss ، انجام تحلیل آماری ، انجام فصل ۴ تحلیل آماری با نرم افزار spss

برآورد حق الزحمه خدمات تخصصی آماری بر اساس حجم کار و  تعداد آزمون آماری استفاده شده در تحلیل تعیین می‌گردد.

با توجه سوالات متعدد متقاضیان محترم، به عنوان یک پیش فرض، جهت برآورد حق الزحمه، تحلیل یک تحلیل آماری با نرم افزار spss متعارف (تعداد سوالات تحقیق و حجم نمونه بزرگ نباشد) به صورت زیر برآورد می‌گردد:

پژوهش یا تحقیق مختصر که فقط به تحلیل یک آماره نیاز دارد:                ۴۰ هزار تومان

تحلیل آماری با نرم افزار spss مقطع کاردانی و کارشناسی :                                 بین ۹۰  تا  ۱۹۰ هزار تومان

تحلیل آماری با نرم افزار spss مقطع کارشناسی ارشد :                                    بین ۱۲۰  تا ۲۵۰  هزار تومان

تحلیل آماری با نرم افزار spss مقطع دکتری :                                                 بین ۳۲۰  تا  ۸۵۰ هزار تومان

توضیحات مهم:

قیمتهای اعلام شده فوق برای ارائه تجزیه و تحلیلی کامل، مفصل و با تمامی جزئیات می‌باشد (شرح کامل خروجی نرم افزار و استنباط از آن) که به صورت فایل نرم افزار Word که به راحتی قابل اضافه نمودن به متن پژوهشنامه می باشد، ارسال خواهد شد.

ارقام فوق فقط یک برآورد از حق الزحمه می‌باشد و قیمت نهایی پس از کسب اطلاعات بیشتر از نحوه کار و به صورت توافقی تعیین می‌گردد.

منبع :سایت انجام پروژه spss ، انجام تحلیل آماری ، انجام فصل ۴ تحلیل آماری با نرم افزار spss،